loading...
شرکت خدمات و بازرگانی پویش گستر برجیس
کوروش بازدید : 502 شنبه 09 اردیبهشت 1396 نظرات (3)
فاصله ایده تا مرتفع شدن نیاز با استفاده از فرایند تبدیل ایده به کالا و مبادله آن را بازاریابی نام‌گذاری کرده‌اند البته تعاریف گوناگونی از بازاریابی در مراجع مختلف آمده است که هریک از دیدگاه مکتبی و یا دانشمندی ارائه شده است، ولی نکته محوری در تمامی این تعاریف محور قرار دادن کالا سرمایه‌گذاری شده در بازار می‌باشد.
کوروش بازدید : 247 شنبه 09 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

فارغ التحصیلان این رشته با آگاهی و شناختی که از ساخت سازمان، تئوریهای مدیریت و سازماندهی و تکنیکهای مختلف تصمیم‌گیری دارند قدرت حل مشکلات را پیدا می‌کنند و همچنین علاوه بر دانش نظری با کاربردهای این رشته نیز آشنا می‌شوندفارغ التحصیلان مدیریت بازرگانی می‌توانند در مؤسسات بازرگانی، امور دفتری مانند: تدارکات، اداره امور کارگزینی، امور مالی، بازاریابی مشغول به کار شوند.

کوروش بازدید : 251 شنبه 09 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

چگونگی کنترل سود، سرمایه، هزینه و استفادهٔ بهینه از امکانات موجود می‌پردازد. می‌توان گفت که هدف از این رشته آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمان‌های بازرگانی، افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی بر مدیریت، جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مرتبط به هر یک از این مسائل، ارزیابی راه‌حل‌های مختلف در مورد هر مسئله، تصمیم‌گیری و اجرای تصمیمات می‌باشد. 

کوروش بازدید : 302 شنبه 09 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

* شركت تعاونی مرزنشینان * ملوانان ایرانی شاغل در شناورهایی كه در بین سواحل ایران و سایر كشورها در تردد هستند * پیله وران * كارگران ایرانی شاغل در خارج از كشور در صورت داشتن كارنامه شغلی از وزارت كار.

کوروش بازدید : 214 شنبه 09 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

بر اساس قوانین گمرکی کشور، کارت بازرگانی مجوزی است که دارنده آن، اعم از شخص حقیقی و حقوقی، می تواند با داشتن آن، اقدام به تجارت در عرصه واردات و صادرات کالا کند. این تجارت از ثبت سفارش و ترخیص کالا تا واردات از مناطق آزاد، حق العمل کاری در گمرک و صادرات کالاهای مجاز را در بر دارد.

کوروش بازدید : 254 شنبه 09 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

1-بازرگاني داخلي: شامل داد و ستد کالا و خدمات بين ساکنان يک کشور است.

2- بازرگاني خارجي: شامل داد و ستد کالا و خدمات و نيز نقل و انتقال مالي بين يک کشور با کشورهاي ديگر است.

3- بازرگاني منطقه‌ای: نوع خاصي از بازرگاني خارجي است که در آن دو يا چند کشور در يک منطقه جغرافيايي معين به منظور دستيابي به هدف‌هاي مشخصي در زمينه بازرگاني همکاري مي‌کنند و براي همديگر امتيازها و تسهيلاتي در نظر مي‌گيرند.

کوروش بازدید : 263 شنبه 09 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

به طور کلی هرگونه عملی (قابل سنجش و اندازه گیری مادی) را که اشخاص در مقابل کالا یا خدمتی، کالا یا خدمتی را واگذار نموده و هر دو طرف به هنگام این عمل راضی باشند بازرگانی گفته می شود. بازرگانی به دو قسمت بازرگانی داخلی و بازرگانی خارجی تقسیم می شود. بازرگانی ساز و کاری است که هسته سرمایه داری را تشکیل می دهد. هر کس به عمليات بازرگانی بپردازد، بازرگان ناميده مي شود.

کوروش بازدید : 246 دوشنبه 28 فروردین 1396 نظرات (0)

عمده ترین سرفصل های سازمان جهاد کشاورزی استان برای حفظ وضعیت اشتغال موجود,رونق تولید و اشتغال و جلوگیری از روستاها به شهر,به تمرکز روی بخش بازرگانی محصولات کشاورزی اعم از تنظیم بازار داخلی ,توسعه صنایع بسته بندی محصولات دامی , توسعه و تقویت کشتارگاه ها و صادرات محصولات تولیدی استوار است 

در بخش کشاورزی در نظر داریم با افزایش سهم صادراتی از 30%به 45%ضمن تاکید بر گسترش ارتباطات با کشورهای مقصدمحصولات تولیدی را نیز افزایش بدهیم که همه این برنامه ها بی تردید با استفاده از توان و ظرفیت سرمایه های انسانی تحصیل کرده در استان در حوزه کشاورزی تحقق خواهد یافت.

کوروش بازدید : 263 یکشنبه 27 فروردین 1396 نظرات (0)

ًَََََََََََََََََََُُُُُُُُُُُُُُُِِمحصولات ارگانیک محصولاتی هستند که در تمام مراحل رشد با سیستم طبیعی هماهنگ بوده و در خاکی که از چند سال قبل هیچ‌گونه سموم دفع آفات گیاهی نظیر: علف هرزکش‌ها، قارچ‌کش‌ها و مواد شیمیایی در آن استفاده نشده و فقط با مواد طبیعی مانند کمپوست گیاهی تقویت می‌شود، رشد می‌کنند.


اما با اینکه این محصولات از سایر محصولات که به صورت غیر ارگانیک تولید می شوند بسیار سالم تر هستند اما به دلیل عدم اطلاع رسانی درست در زمینه مزایای آن و همچنین قیمت بالاتر این محصولات، هنوز این فرآورده های ارگانیک جای خود را درسبد خرید خانوارها پیدا نکرده است.

کوروش بازدید : 309 یکشنبه 27 فروردین 1396 نظرات (0)

با بررسی اسناد و مدارک موجود در تعاونی روستاها به این نتیجه رسیده ایم که موانع و مشکلات  فروش محصولات کشاورزی در روستاها عبارتند از :

- کمبود امکانات زیر ساختی (سردخانه -کارخانه فرآوری - بسته بندی)

- کمبود اعتبار و سرمایه مالی تعاونی ها

- ضعف در منابع انسانی(دانش-  آگاهی- مهارت)

- نبود ارتباط بین سرپرستها و کارمندان تعاونی با اعضا  روستا

-  ضعف در ساختار بروکراسی اداری 

از عوامل ضعف و ناتوانی در فروش محصولات روستاییان هستند

کوروش بازدید : 276 یکشنبه 03 مرداد 1395 نظرات (0)

 ارائه خدمات تخفيف خريد كالا در راستاي كمك به رشد و اقتصاد خانواده و تحقق شعار سال 95

عرضه بسته كالاي خانواده مواد غذايي ماهانه به مراكز و اشخاص طرف قرارداد

خدمات:

پيك رايگان جهت اعطاي ليست و نمونه اقلام موجود در بسته و ارسال

حد اقل 35% تخيف سبد كالا

اهدا پاداش ماهانه به معرفان ويژه

قرعه كشي جهت وام وزيارت كربلا

کوروش بازدید : 223 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)

 

 

خرید و فروش محصولات سنتی خاص هر شهرستان و روستاهای  در سراسر ایران

شامل :

محصولات خاص کشاورزی 

فراورده های دامی و کشاورزی

گیاهان دارویی و کوهی

نان و مواد غذایی ویژه هر منطقه و روستا

 

هماهنگی : 93 - 09154004190

کوروش بازدید : 270 پنجشنبه 13 فروردین 1394 نظرات (0)

  بیوگرافی شرکت :

 

شرکت خدمات و بازرگانی پویش گستر برجیس به شماره ثبت 53294 شرکتی است ، خصوصی و عادی و هدف از تاسیس آن در قدم اول ایجاد زمینه کاری برای افراد تحصیل کرده در زمینه بازرگانی- بازار یابی-اقتصاد ، انجام کلیه امور بازرگانی شامل صادرات ، واردات کلیه کالاهای مجاز کشور بوده  که با اهداف بازرگانی متولد شده است.

کوروش بازدید : 279 شنبه 02 اردیبهشت 1396 نظرات (1)

شرکت پویش گستر برجیس  کارشناس امور تبلیغاتی با تسلط کامل بر امور چاپ, طراحی و تهیه جذاب ترین اقلام تبلیغاتی

طراح ,مشاور  و مجری در کلیه امور تبلیغاتی و بازار یابی 

انجام کلیه خدمات امور    تبلیغاتی از طراحی تا چاپ

ارائه بهترین ایده ها با رعایت کیفیت بالا و قیمت مناسب 

با سپردن امور تبلیغاتی خود به ما بیشترین سهم را از بازار نصیب خود کنید.


تلفن تماس:09154004191

کوروش بازدید : 236 شنبه 02 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

 

 پک مخصوص تبلیغات 

سال ۹۶ جهت همکاری با تخفیف ویژه و شرایط عالی 

عرضه میگردد.

خدمات به مشترکین

 برای یکسال باعقد قرارداد :

🔴 خدمات رایگان

🔹طراحی

🔹مشاوره اختصاصی ۱۰نوبت

🔹کارگزاری امور

🔹جلسات توجیهی و تحلیل کتبی

🔹ثبت و معرفی درسایت جامع

🔴 خدمات باتخفیف 20 الی 40درصد

🔘 کلیه امور چاپ

🔘 ساخت کلیپ وتیزر

🔘 تبلیغات محیطی و پخش 

 

هماهنگی : 

09154004195

38647994

کوروش بازدید : 214 دوشنبه 28 فروردین 1396 نظرات (0)

شرکات پویش گستر برجیس از متقاضیان جویای کار دعوت ب همکاری مینماید.

 به تعدادی نیروی خانم جهت امور دفتری  و بازاریاب آقا

تلفن تماس 38647994

کوروش بازدید : 444 چهارشنبه 25 اسفند 1395 نظرات (0)

 

فعال در زمینه  ارتقا کسب وکار ، امور تبلیغات ، نمایندگی فروش محصولات غذایی 

 

#استخدام خانم ۸نفر

حداقل لیسانس

ترجیحا مرتبط

و یا باسابقه کار مفید

 

همکاری بصورت های زیر :

➖ نیمه وقت 

➖ تمام وقت

➖ مشارکت و سرمایه گذاری

➖ پروژه ای

➖ پاره وقت و خانگی

 

تلفن های تماس : 38647994 - 09154004195

 

کوروش بازدید : 116 چهارشنبه 25 اسفند 1395 نظرات (0)

ترکیبات : پودر گوشت مرغ ، ادویه جات و سبزی های معطر

موارد مصرف : منازل ، محیط کار ، دانشگاه ها و مدارس ، رستوران ها ، باشگاه های ورزشی و ....

طریقه مصرف :

1- نودل را در 400 میلی لیتر (2 لیوان ) آب جوش بریزید.

2- چاشنی را اضافه و 3 دقیقه صبر نمائید.

3- نودل شما آماده سرو می باشد.

کوروش بازدید : 180 چهارشنبه 25 اسفند 1395 نظرات (0)

ترکیبات : پودر گوشت گوساله ، سبزیجات و ادویه های متفاوت ،

موارد مصرف : منازل ، محیط کار ، دانشگاه ها و مدارس ، رستوران ها ، باشگاه های ورزشی و ....

طریقه مصرف :

1- نودل را در 400 میلی لیتر (2 لیوان ) آب جوش بریزید.

2- چاشنی را اضافه و 3 دقیقه صبر نمائید.

3- نودل شما آماده سرو می باشد.

کوروش بازدید : 131 چهارشنبه 25 اسفند 1395 نظرات (0)

ترکیبات : آرد گندم ، ادویه جات و  سبزی ها

موارد مصرف : منازل ، محیط کار ، دانشگاه ها و مدارس ، رستوران ها ، باشگاه های ورزشی و ....

طریقه مصرف :

1- نودل را در 400 میلی لیتر (2 لیوان ) آب جوش بریزید.

2- چاشنی را اضافه و 3 دقیقه صبر نمائید.

3- نودل شما آماده سرو می باشد.

کوروش بازدید : 157 یکشنبه 10 بهمن 1395 نظرات (0)




  • رسانه ها یکی از بهترین ابزارها برای تبلیغات می باشد که از گذشته تا به امروز بهترین جایگاه را توانسته کسب نماید.
  • محصولات مختلفی را می توان از طریق تبلیغات رسانه ای به جامعه هدف معرفی نمود. این مسئله می تواند یکی از بهترین راهکارهای پیشنهادی برای فروش بیشتر باشد. بسته به نوع محصولات می توان از این روش ها استفاده نمود. افرادی که بتوانند در نتیجه شناخت ویژگی های محصولات خود و آگاهی از جامعه هدف اقدام به انتخاب بهترین روش های تبلیغاتی از جمله رسانه ای نمایند می توانند با سرمایه گذاری در این عرصه به بازدهی لازم نیز دست یابند که این مسئله یکی از مراحل اصلی و اساسی در فروش می باشد.

کوروش بازدید : 316 دوشنبه 04 بهمن 1395 نظرات (0)

 

تکنیک های خلاق در تبلیغات:

 

ما هر روزه در شبکه های اجتماعی، بیلبوردها، تیزرها و پوسترهای تبلیغاتی، موارد خلاقانه ای از تبلیغات را می بینیم که همراه با چاشنی های گرافیک، ایجاد شوک، طنز، تضاد، خطای دید و… مخاطب را به سمت خود جلب می کند. این که این خلاقیتها از کجا آمده اند و چگونه ایجاد می شود و چه کاربرد و کارکردی دارند سوالاتی است که مخاطب عادی شاید کمتر از خود بپرسد و بیشتر از آنها لذت می برد و یا آنها را به اشتراک می گذارد. اما یک سازمان و برند موفق لازم است در راستای جلب توجه مخاطب و اثرگذاری بیشتر در او، از این اصول پیروی کند و بیشتر با اصول و مبانی و تکنیک های خلاقانه تبلیغاتی آشنا شود.

بی گمان، یکی از عناصر مهم در اثرگذاری تبلیغات، خلاقیت و نوآوری است. خلق ایده های ناب و درخشان و به کار بردن تکنیک های الهام بخش و خلاقانه در طراحی و اجرای تبلیغات، می تواند به ایجاد موج اطلاع رسانی و ارتباطات موثر، کمک شایانی کند .ایده پردازی برای ارائه خلاقیت در تبلیغات، خود نیاز به ساز وکار و برنامه ریزی مشخصی دارد تا بتواند اثرگذاری مطلوب را داشته باشد. در این راستا برای ایجاد تبلیغات خلاقانه که هم بتواند مخاطب را به سمت خود جلب نماید، هم در مخاطب ایجاد شعف کند و هم او را وادار کند که به معرفی و گسترش آن ایده ها بپردازد، لازم است از تکنیک ها و شیوه هایی مناسب بهره مند شد.   کتاب ((مبانی خلاقیت در تبلیغات)) به خوبی به واکاوی این شیوه ها پرداخته است و من در مقال پیش رو به ۲۰ تکنیک از این موارد اشاره می نمایم.

 پازل ایده ها

یک مدیر به همراه مشاوران تبلیغاتی و روابط عمومی اش لازم است برای طراحی و اجرای برنامه های خلاقانه و ابتکاری در تبلیغات، جلسات ایده پردازی برگزار نمایند و با استفاده از طوفان ذهنی، هم در وقت و انرژی برای ایجاد ایده، صرفه جویی کنند، هم شیوه های اجرایی آن ایده ها را بررسی نمایند و هم انگیزش مثبت برای ایده پردازی در گروه ایجاد کنند.

یک مدیر خلاق یا یک مشاور تبلیغاتی حرفه ای، لازم است با ملاحظه و نگاه کردن به اطراف و مردمان، با الهام گرفتن از طبیعت، با توجه به خود محصول و کالا و خدمات تولید شده و قابل عرضه در سازمان، همواره ایده پردازی کند و نگاه جدید و ابتکاری به موضوع داشته باشد، در این میان طراح تبلیغات، نباید از انبوه ایده ها هراس داشته باشد و لازم است مانند قطعات یک پازل از انبوه ایده ها، ایده های مناسب را گزینش کند و خلاقیت در تبلیغات را عینی سازد.

 انتخاب هدف

برای ایجاد ابتکار و خلاقیت در تبلیغات، لازم است که هدف سازمان، مشخص باشد. این که سازمان، شرکت یا برند از تبلیغات چه هدفی دارد؟ چه بازار و مخاطبی را برای خود انتخاب کرده است؟ چه نتیجه ای از تبلیغات خود می خواهد بگیرد؟ و چه حسی در مشتری می خواهد ایجاد کند؟ همه اهدافی هستند که در شکل و شیوه خلاقیت در تبلیغات و نوع تکنیکهای به کار رفته در آن اثرگذار است.

خیال پردازی

برای ایجاد خلاقیت، لازم است که به طور کامل آزادی خیال و ذهن وجود داشته باشد. یک فرد خلاق باید بتواند بدون ترس از دیگران، بدون واهمه از خنده دیگران، و بدون هراس از این که دیگران او را احمق فرض کنند، به خیال پردازی و ایده پردازی مشغول شود. بی گمان بسیاری از ایده های خلاقانه تبلیغاتی در دید اول، احمقانه و به دور از منطق به نظر رسیده اند، اما همان ایده ها بوده اند که اثرگذاری فراوانی داشته اند و سالهای سال در ذهن مخاطب مانده اند.

 تصویر سازی از ایده های خلاقانه

برای کاربردی و عملیاتی ساختن ایده های خلاقانه لازم است که ایده ها، مصور باشد و به شکل طرح واره و عینی و ملموس باشند تا افکار شما به راحتی به دیگران منتقل شود. این اتودها و طرح واره ها حتی می تواند ترکیبی از چند خط باشد تا به دیگران انتقال یابد و کاربرد و شیوه اجرای آن مشخص باشد. اگر برای خلاقیت، فقط در رویا پرواز کنیم و آن را به صورت عملیاتی و اجرایی، بررسی ننماییم، بی گمان در زمان اجرا به مشکل برخواهیم خورد. ما در کنارمان با بسیار افرادی مواجه هستیم که ایده های رویایی و خلاقانه زیادی در سر می پرورانند اما چون آنها را تصویر سازی نمی کنند، هیچگاه عملیاتی و اجرایی نمی شود.

 توجه به حواس مخاطب

در ایده پردازی خلاقانه برای تبلیغات اثرگذار، ما باید بتوانیم حواس مختلف مخاطب را درگیر کنیم. زمانی خلاقیت و ایده ما بیشتر به نتیجه منجر می شود که در صورت امکان، حواس بینایی، شنوایی، بویایی، لامسه و حتی چشایی مخاطب را درگیر کنیم! البته این که تبلیغ ما و نوع خدمات و کالای ما چه می باشد و تا چه حد از این طریق می توانیم اثرگذاری داشته باشیم، بحث دیگری است. مثلا برای تبلیغات خلاقانه یک بستنی می توان یک فردی که لباس بستنی پوشیده است در نظر بگیریم که با صدای خاصی به مخاطبینش نوع جدیدی از بستنی خاص که با یک میوه جدید تولید شده را عرضه کند؛ در این وضعیت هم حس بویایی، هم چشایی، هم بینایی، هم شنوایی و هم لامسه مخاطبین را می تواند درگیر نماید.

 انتخاب رسانه مناسب

در طراحی و اجرای خلاقیت لازم است که رسانه مناسب انتخاب شود. اگر ما یک طرح خلاقانه خاص داریم که نیاز به توضیحات دارد، استفاده از آن در بیلبورد، بی گمان، کشتن آن خلاقیت است! در عین حال که ذکر این نکته لازم است که بیشتر، تبلیغاتی خلاقانه هستند که بدون کلمه باشند و با تصویر، منظور خود را برسانند. ما باید بدانیم که یک تصویر خوب، ارزش هزاران کلمه را دارد. همچنین اگر لازم است تبلیغات ما، متحرک باشد، لازم است همراه با صدا باشد، لازم است دیده و شنیده و لمس شود و… هر یک از موارد در انتخاب رسانه تاثیر دارد. لذا در اجرای طرح های تبلیغاتی انتخاب رسانه مناسب بسیار مهم است و هر چه بتوانیم از رسانه هایی مثل: تبلیغ حضوری، یا تبلیغات تلویزیونی یا شبکه های اجتماعی بهره مند شویم که حس های بیشتری از مخاطب را درگیر می کند، اثرگذاری آن خلاقیت بیشتر است.

حتی در این زمینه می توان رسانه هایی ابتکاری خلق کرد و با استفاده از آنها تاثیر مناسب بر مخاطب را ایجاد کرد. مثلا بعضی برندها از پله های پله برقی برای تبلیغات خود به شکلی خلاقانه استفاده می کنند که در صورت استفاده صحیح بسیار جالب و برانگیزاننده می تواند باشد.

 تکنیک مقایسه و تضاد

یکی از ابزارهای موثر در خلاقیت، استفاده از عنصر مقایسه و تضاد است. در بسیاری از برنامه ها و اجراهای خلاقانه تبلیغاتی کلاسیک، از این موضوع بهره گیری شده و با مبنا قراردادن تضاد، نشان دادن مشکل و ارائه راه حل های خلاقانه اثرگذاری لازم را بر مخاطب ایجاد نموده اند. مثال بارز این موضوع، عکس صورت دو نفر است که یکی از مسواک استفاده کرده با دندانهای سفید و مرتب و دیگری از مسواک استفاده نکرده با دندان های خراب! این اصل مقایسه و تضاد، اصل مهمی است که در بسیاری از طرح های تبلیغاتی قابل استفاده است، اما خلاقیت در آن و ابتکار در طراحی و اجرای آن است که می تواند یک طرح تبلیغاتی را از دیگر طرح ها متمایز سازد.

تکنیک اغراق

تکنیک اغراق، تکنیکی است که در انیمیشن ها، کاریکاتورها و حتی طرح های رئال تبلیغاتی می تواند استفاده شود و بهره گیری خلاقانه از آن در تبلیغات، می تواند باعث جلب توجه مخاطبان به شکل بیشتری شود. برای مثال در تهران یک رستوران در تبلیغات محیطی خود نوشته بود: ((پارک ملت کجاست؟ خیابان ولیعصر، روبروی رستوران X)) این اغراق در معرفی مکان یک رستوران، خودش موجب جلب توجه مخاطبین خواهد شد که می تواند سالهای سال در ذهن آنها بماند! یا در یکی از تبلیغات خارجی برای کیفیت کار یک پرینتر، عکس یک لانه موش روی دیوار نصب شده و یک گربه سالهای سال جلوی آن عکس لانه موش ایستاده تا مرده و از آن گربه تنها یک اسکلت باقی مانده است و البته هنوز عکس پرینت شده روی دیوار نصب است!

 عمل کردن خلاف انتظار

عمل کردن بر خلاف آن چه مردم انتظار دارند، نیز می تواند به صورت ابتکاری، ایده های جالبی برای تبلیغات ایجاد نماید. این موضوع هم موجب باز کردن درهای خلق ایده های نو می شود، هم شگفتی مخاطب را در پی دارد و در جلب توجه مخاطب نقش بسزایی ایفا می کند. مثلا در یک تبلیغ خارجی، برای تبلیغات سس کچاپ، ۲-۳ سیب زمینی در بسته بندی دیده می شود با یک ظرف بزرگ سس کچاپ و با استراتژی جابجایی و خلاف انتظار عمل کردن، این موضوع را تداعی می کند که باید کمی سیب زمینی خرید و با مقدار زیادی از سس آن را مصرف کرد.

 تکنیک حذف

سکوت است که به موسیقی جان می بخشد و آن را معنادار می کند، و بر همین مبنا در بسیاری از تبلیغات و طرح های تبلیغاتی، تکنیک حذف است که برای ایجاد تمایز در تبلیغات به چشم می آید. ما با استفاده از تکنیک حذف، می توانیم مخاطب را در یافتن منبع حذف یا عنصر حذف شده وارد بازی کنیم و با این بازی جذاب، آن چه را می خواهیم به وی منتقل نماییم. البته باید توجه کنیم در استفاده از این تکنیک عناصری حذف شوند که به روند تکمیل داستان و پیام ما لطمه ای وارد نمی کنند، کلید های پیدا کردن پاسخ را به مخاطب بدهیم و تعلیق و حذف را بیش از حد در طرح مان اجرایی نکنیم. برای مثال درباره این شیوه می توانیم به تبلیغ یک رستوران ویژه سوشی اشاره نماییم که طرح یک تنگ آب خالی از ماهی است و آرم کوچک رستوران!

بهره گیری از خطای دید

پارادوکس ها یا خطاهای بصری، مواردی است که در ظاهر، صحیح به نظر می رسند اما با شهود مطابقت پیدا نمی کنند. شناخت پارادوکس یا حل خطای دید، همواره برای اکثر انسانها جذاب و دوست داشتنی است. و بر این اساس یکی از شیوه های موثر در خلاقیت تبلیغاتی، بهره گیری از طرح های خطای دید و یا جملات پارادوکسی است. وقتی تصاویر استفاده شده در طراحی ها، با خطای دید همراه باشد و بعد از تمرکز، منظور آن مشخص شود، ما با مواردی مواجه هستیم که جلب توجه مخاطب را به همراه دارد. یا برای مثال در یک طرح تبلیغاتی، برای معرفی سس گوجه فرنگی و کیفیت و مزه آن، مقداری از سس را روی یک نصفه گوجه فرنگی ریخته اند تا بخورند! همه اینها مواردی است که از این تکنیک استفاده کرده تا مخاطب را بیشتر و بهتر جذب نماید.

 استفاده از نشانه

سمبل و نشانه یک عنصر تصویری است که بر مفاهیم و موقعیت ها و اشیا دلالت دارد و می تواند در برخی موارد، حتی بهتر از خود تصویر، گویا باشد. استفاده از سمبلها و نشانه های خلاقانه می تواند در مواردی که نیاز به توضیحات زیادی است، جایگزین کلمات شود و رابطه ای موثر و منطقی میان محصول، مخاطب و رسانه تبلیغاتی ایجاد نماید. برای مثال برخی از شرکتها برای تبلیغ اینترنت پرسرعت فقط از سمبل وای فای استفاده می کنند و همین نماد میتواند، بهترین نتیجه را حاصل نماید.یا حتی برخی برای معرفی یک موضوع طنز از سیبیل چارلی چاپلین استفاده می کنند.

 تکنیکِ بازی

هر انسانی چه در کودکی و چه در میانسالی، بازی را تجربه کرده است. استفاده از بازی اگر در طرح تبلیغاتی درست انتخاب شود، می تواند خلاقیتی جذاب برای مخاطب ایجاد نماید. نکته اینجاست که در انتخاب بازی باید دقت کرد که با فرهنگ و تاریخ و عرف جامعه ای که در آن تبلیغ می شود، همخوانی داشته باشد و همچنین اگر بتواند نوعی نوستالژی برای مخاطب بزرگسال ایجاد کند، کارکرد آن بیشتر خواهد شد. نکته اینجاست که توجه به بازی، ما را از هدف اصلی که تبلیغ یک کالا یا محصول است، غافل نکند و باید با خلاقیت بتوانیم پیام تبلیغاتی را به صورت مطلوب ارائه نماییم و تا هنگام خروج از بازی و پایان بازی، حس خوشایند برای مخاطب ایجاد شود.

در این زمینه هم ما می توانیم برای تبلیغات خود، از بازی های قدیمی و موجود استفاده کنیم و هم خودمان یک بازی برای مخاطب ایجاد کنیم. مثلا با کشیدن موس روی یک تبلیغ اینترنتی، کم کم، متن تبلیغ آشکار شود یا در پوستر یک ماشین، آن را به صورت یک ماشین اسباب بازی نشان دهیم که به عقب کشیده می شود و بعد خودش با سرعت جلو می رود! یا شرکت خارجی برای تبلیغ شامپو ضد شوره یک صفحه کاملا سیاه طراحی می کند و زیر آن می نویسد: دستی به موهای سرتان بکشید و آن را در مقابل صفحه سیاه تکان دهید تا متوجه شوید که به خواندن این تبلیغ نیاز دارید.

 داستان گویی

یکی از ایده های خلاقانه برای جذب مخاطب و تکنیک تبلیغ دهان به دهان، داستان گویی است. استفاده از داستان در پوسترها یا تیزرهای تبلیغاتی و یا اشاعه یک داستان خوب و جذاب برای یک برند می تواند ایده ای ابتکاری باشد که جلب توجه مخاطب و حتی انگیزه او برای خرید را فراهم نماید. نمونه جالب این موضوع داستان سیب برای شرکت اپل است که درباره علایق استیو جابز رییس فقید آن به سیب و داستان سیب گازخورده این برند به شکل های گوناگون روایت شده است و تاثیرات خوبی در اشاعه این برند داشته است.

 تکنیک سورئال

ورود به دنیای مفاهیم سورئال و غیرواقعی و غیر منتظره، خود منبع عظیم ایده های خلاقانه ای است که همراه با اغراق و فانتزی سازی و ایجاد موقعیت های جدید می تواند شگفتی و جلب توجه مخاطب را در پی داشته باشد. مثلا برای تبلیغ یک کفش، می توان آن را داخل یک سینی قشنگ قرار داد که یک پیشخدمت رستوران برای مخاطب می آورد. یا شرکت تفال برای تبلیغ نچسب بودن ظروف آن در فضایی فانتزی، آشپزی را به تصویر کشیده است که یک گوسفند را از روی یک سرسره، سر می دهد و بدون این که بچسبد به راحتی پایین می رود!

 نگاه به درون

از آنجایی که حس کنجکاوی در تمامی انسانها وجود دارد، در مورد بسیاری از کالاهای خصوصا پیچیده، آشنا شدن با پیچیدگی های درون کالا می تواند جذاب باشد. اگر در طراحی تبلیغاتی بتوانیم خصوصیات ویژه محصول را به صورت رئال و یا حتی سورئال به نمایش درآوریم و با قدرت تخیل و حس کنجکاوی مخاطبمان بازی کنیم، در این صورت نیز ایده های خلاقانه ای ایجاد خواهد شد که به اجرا درآوردن آنها می تواند اثرگذاری زیادی داشته باشد. برای مثال نشان دادن تمامی کارآیی یک موبایل هوشمند با وسایلی که در قدیم از آنها استفاده می شده و امروزه همگی در یک گوشی موبایل خلاصه شده قابل توجه است. یا این که در بخش جانبی یک ماشین فروش قهوه اتوماتیک یک خانم آشپز به تصویر کشیده شده که در یک آشپزخانه یا کافه در حال آماده کردن قهوه برای مشتری است و این ایده خلاقانه، جلب توجه مخاطب را به همراه دارد.

 بازی با حروف و کلمات

بسیاری از برندها و شرکتها با استفاده از شکل قرارگرفتن کلمات یا حروف در بطن یک تصویر و ایجاد بازی های فرمی به جلب توجه و تصویرسازی جذاب برای مخاطب می پردازند. ما باید از خودمان بپرسیم که چگونه می توانیم با شکستن حالتهای عادی و فرم های معمول، فرمی ایده آل و جالب برای انتقال پیام به مخاطب ایجاد نماییم. برای مثال مرسدس بنز برای تبلیغ اتومبیل جدیدش یک کلمه SOON می نویسد و به جای دو حرف O دو چراغ جلوای این اتومبیل را قرار می دهد که مثل دو حرف عمل می کند و اعلام می کند که به زودی این ماشین را به بازار عرضه می نماید. مک دونالد نیز در این زمینه با استفاده از M که آرم این برند می باشد، تصویر سازی های زیبایی انجام داده است که خلاقانه و جذاب است و به برندینگ آن کمک شایانی کرده است.

 استعاره

استعاره و اقتباس، همواره یکی از فرم های تاثیرگذار برای ایجاد ارتباط معنایی و مفهومی با مخاطب است. اگر برای طراحی تبلیغات یک محصول بتوان به کشف شباهت های موجود میان محصول و پدیده ها و اشیاء و حیوانات و… دست پیدا کرد، در این صورت، فرد با استفاده از حافظه تاریخی خود و با پذیرفتن آن استعاره، حس و درک بهتری از محصول و تبلیغ ارائه شده خواهد داشت. در بسیاری از بیلبوردها و پوسترهای تبلیغاتی استفاده از طرح های استعاری و اقتباسی مشاهده می شود که اگر خلاقانه و ابتکاری باشد، بی گمان تاثیرگذار و ماندگار هم خواهد بود. مثل برند Levis در برخی پوسترهای تبلیغاتی که فقط از تصویر یک کروکودیل استفاده می کند. یا یک برند اتومبیل، در طرح تبلیغاتی خود فقط یک پارچه معلق در هوا را نمایش می دهد که مشخص است لحظاتی قبل از یک ماشین در حال سرعت افتاده است!

 تکنیک شوخی و طنز

طنز، شوخی، لطیفه و جوک از مواردی است که به مخاطب، لحظات شادی را هدیه می دهد و از آنجا که بیشتر داشته های ذهنی مردم با امور جدی آمیخته شده، استفاده از تکنیک شوخی می تواند جو را تغییر داده و به نفع تبلیغ کننده خلاق پیش ببرد. البته باید در استفاده از این تکنیک نیز هم اخلاق حرفه ای و حد و حدود شوخی رعایت گردد تا تاثیر مناسب را داشته باشد و پیام ما نیز زیر آوار شوخی دفن نشود! خلاقیت در بهره گیری از تکنیک های شوخی و طنز، فانتزی سازی، اغراق، سیاه نمایی، لبخند زدن به پدیده ها، و… هم پیام تبلیغاتی را بهتر منتقل می کند و هم می تواند به تکنیک دهان به دهان در تبلیغات و بازاریابی ویروسی منجر گردد.

برای مثال اخیرا کوکاکولا یک تیزر تبلیغاتی ساخته است که ماشین اتوماتیک فروش نوشابه، به جای کوکا، نوشابه های غول پیکر، ساندویچ، کیک و… بیرون می دهد و داستانهای جذاب و خنده داری ایجاد می کند که موجب شده همین کلیپ میلیون ها مرتبه در شبکه های اجتماعی دیده شود و به اشتراک گذاشته شود.

 ایجاد شوک

از اقدامات غیر قابل چشم پوشی در جلب توجه مخاطب، ایجاد شوک و تحریک شدید است. برای آن که مخاطب به تبلیغات ما توجه کند، باید او را شوکه کنیم! این به معنای ایجاد چالش ذهنی در آنهاست و درگیر کردن ذهن او و توجه بیشتر. اگر این تکنیک به درستی و هوشمندانه استفاده شود، می تواند از خلاقانه ترین تبلیغات و اثرگذارترین آنها باشد. بسیاری از تبلیغات برای عدم استفاده از دخانیات یا کمک کردن در فعالیت های خیرخواهانه با بهره گیری از تکنیک شوک طراحی می شوند و همچنین برای مثال دیگر می توانیم به ماشین های تصادفی اشاره کنیم که در برخی بزرگراه ها قرار می گیرند و بیشتر از هر بیلبوردی می توانند آثار و عواقب رانندگی بد را به نمایش بگذارند

 

مبانی خلاقیت در تبلیغات،  تالیف ماریوپریکن، ترجمه کامیار شیروانی مقدم

کوروش بازدید : 197 چهارشنبه 03 شهریور 1395 نظرات (0)

 

 

تعريف سرمايه گذاري:

سرمايه گذاري(Investment) عبارت است از هر گونه فدا كردن ارزشي در حال حاضر)كه معمولاً مشخص است) به اميد به دست آوردن هر گونه ارزشي در زمان آينده(كه معمولاً اندازه يا كيفيت آن نامعلوم است). به عبارتي سرمايه گذار در حال حاضر، ارزش مشخصي را فدا مي كند تا در قبال آن در آينده ارزش خاصي كه مورد نظرش است بدست آورد؛ مثل پرداخت وجهي بابت خريد سهام به اميد بدست آوردن سودهاي مشخصي از آن در آينده.


انواع سرمايه گذاران :

 سرمايه گذاران به دو دسته تقسيم مي شوند

1- سرمايه گذاران حقيقي كه همان اشخاص هستند

2- سرمايه گذاران  حقوقي كه  ماهيت شركتي دارند از قبيل بانكها ، شركتهاي بيمه، شركتهاي هلدينگ يا مادر ، شركتهاي سرمايه‌گذاري، صندوق هاي بازنشستگي و ساير تقسيم مي‌گردند.

 

 انواع روش هاي سرمايه گذاري:


کوروش بازدید : 130 سه شنبه 02 شهریور 1395 نظرات (0)

 

 

 

 

مقدمه:


با گسترش فناوري و ارتباطات و ورود آن به محيطهاي كاري ، جهان شاهد ارتباط تنگاتنگ كاربرد فناوري اطلاعات در شركتهاي جهاني و سازمان‌ها بهبود عملكرد و نيز دستيابي بهتر به اهداف سازماني بوده است . اولين نشانه‌هاي اين پديده در تغيير نحوه مواجهه شركتها و سازمانها با مقوله تجارت وبازاریابی الکترونیکیمشاهده گرديده است . امروزهتجارت الکترونیکینقش مهمي را در ساماندهي بازاريابي و فروش كالا يا ارايه خدمات توسط شركتها ايفا مي‌كند . از سوي ديگر سرعت نوآوري در اين فناوري به حدي است كه براي هماهنگ شدن با آن شركتهاي جهاني بايد انعطاف پذيري زيادي داشته باشند تا بتوانند از قابليتهاي منحصر به فرد آن استفاده كنند .

تفاوت بازاريابي الكترونيكي با سنتي :

– جذابيت براي علاقه‌مندي‌هاي خاص: بازاريابي اينترنتي، تلاش‌هاي بازاريابي را به جاي تمركز بر يك حوزه‌ي جغرافيايي و جمعيت شناختي بر رفتارها يا علاقه‌مندي‌هاي ويژه متمركز مي‌كند

– رويكرد يك به يك: كاربران هدف، اغلب اينترنت را به صورت فردي مرورگري (browse) مي‌كنند، بنابراين پيام‌هاي بازاريابي را به شكل فردي دريافت مي‌كنند. اين ويژگي به ويژه در رده‌ بازاريابي جست‌وجوگري، پررنگ‌تر است.

– مرزها و محدوديت‌هاي ناچيز براي ورود به اين حوزه: برخلاف بازاريابي سنتي كه مستلزم به كارگيري منابع قابل توجه مالي و فيزيكي سازمان است، ورود به اين حوزه حتي با داشتن يك نشاني الكترونيكي نيز امكان‌پذير است.

– امكان توزيع آني و سريع با هزينه‌ي اندك

– در دسترس‌بودن 24 ساعته، 7 روز هفته، 365 روز سال

– قادر به برقراري درجه‌ي بالايي از تعاملات است.

– اندازه‌گيري همزمان عملكرد (ميزان موفقيت) تلاش‌هاي بازاريابي

– قابليت استفاده به‌طور همزمان و در تركيب با فعاليت‌هاي بازاريابي سنتي

 

 


 

تجارت الکترونیکی :

موج استفاده از اينترنت منجر به ايجاد دنياي جديدي به نام تجارت الكترونيكي يا E-Commerce گرديد .

از سال 1990 به صورت گسترده‌اي تجارت الكترونيك  توسط شركت‌ها و مراجع علمي مورد بررسي قرار گرفته و جنبه‌هاي بسيار زيادي از ان مد نظر قرار داده شده است .تجارت الکترونیکی واژه‌اي است كه فرايند خريد و فروش را در قالبي الكترونيكي توصيف مي‌كند . كميسيون اروپايي در سال 1997 اين تجارت را به شكل زير تعريف كرده است :
(تجارت الکترونیکی بر پردازش و انتقال الكترونيكي داده‌ها ، شامل متن ، صدا و تصوير مبتني مي‌باشد).
تجارت الکترونیکی فعاليتهاي گوناگوني را از قبيل مبادله الكترونيكي كالا و خدمات ، تحويل فوري مطالب ديجيتال ، انتقال الكترونيكي وجوه ، مبادله الكترونيكي سهام ، بارنامه الكترونيكي ، طرحهاي تجاري ، طراحي و مهندسي مشترك ، منبع‌يابي ، خريدهاي دولتي ، بازاريابي مستقيم و خدمات پس از فروش ، در بر مي‌گيرد.

 

 

روشهای بازاریابی الکترونیکی :

 

بازاریابی زنجیره ای :
یکی از روشهای قدرتمند بازاریابی الکترونیکی، می باشد. این روش بازاریابی با ایجاد لینکهای متعدد از صدها وب سایت به وب سایت شما در حقیقت به شما این امکان را می دهد که مردم را از نقاط مختلف دنیای مجازی بر اساس نیازهایشان و خدماتی که شما بر روی وب سایت خود ارائه می نمایید، به وب سایت شما راهنمایی کند
مهمترین نکته در بازاریابی زنجیره ای این است که بر خلاف دیگر روشهای بازاریابی الکترونیک، شما فقط زمانی پول پرداخت می کنید که به نتیجه مورد نظرتان ( که همانا جلب بازدید کننده می باشد) دست پیدا کنید. این دقیقا به این معنی
 است که شما صدها بازاریاب دارید بدون آنکه پولی بعنوان پیش پرداخت به آنها بپردازید. موفقیت در این روش، نیازمند طراحی هوشمندانه پوسته بیرونی و مدیریت صحیح در هسته داخلی می باشد.

پست الکترونیکی :
استفاده از پست الکترونیکی، یکی از موثرترین روشهای بازاریابی الکترونیک می باشد. این روش بسیار مقرون به صرفه، انعطاف پذیر، هدفمند و کاملا قابل بررسی و پیگیری بوده و مهمتر اینکه در صورت اجرای صحیح بسیار منفعت آور می باشد.
از اصلي ترين كار برد هاي
Emailاين است كه وفاداري مشتريان نسبت به خود را دارید و یک رابطه دو طرفه را با آنان برقرار می كنيم. بنابراين بايستي درخواستهاي مشتريان را آماده و در مدت زمان خاص به آنها اطلاع دهيم. كالا و محصولات بايد با كيفيت باشد تا مشتري جذب شود و رابطه نزديك خود را از راه Emailبا مشتريان خود ادامه دهيم. بازاریاب هر چه بیشتر راجع به مشتری اطلاعات کسب کند، به همان نسبت راحتتر میتواند مطابق با شرایط و نیازهای وی حرکت کند.
علاوه بر ایجاد ارتباط با مشتری، بازاریابی با
Email این امکان را به ما میدهد تا بتوانیم مؤثرتر رقابت کنیم. از آنجا که همه ما همواره دچار کمبود وقت هستیم، فقط آنقدر ظرفیت داریم که وقت خود را برای بهبود وبسایت در جهت فراهم آوردن ارزش افزوده صرف کنیم.

 

بازاريابي ويروسي :

بازار يابي ويروسي با تبديل شبکه اينترنتي مشتريان و مشترکان به ماشين عظيمي که خبرها را دهان به دهان پخش مي کنند، شرکت را در معرض ديد همه قرار مي دهد. پيام تبليغي يک شرکت با استفاده از ترغيب مشتريان به معرفي آن شرکت به دوستان و آشنايان ميتواند به طور چشمگيري افزايش يابد. در واقع شرکت از مشتريان خود براي انجام کار استفاده مي كند و مشتري با هر بار استفاده، بي اختيار فروشنده محصول شرکت ميشود. اگر درصد زيادي از دريافت کنندگان پيام، آن را به تعداد زيادي از دوستان خود ارسال کنند، رشد ارسال آن پيام بسيار قابل توجه خواهد بود و به طبع اگر تعداد تبادل کم شود، رشد با شکست مواجه خواهد شد.

 



کوروش بازدید : 185 سه شنبه 02 شهریور 1395 نظرات (0)

 

 

استخدام با شرایط عالی :

 

به زودی شرایط جدید استخدام اعلام میگردد.

کوروش بازدید : 130 سه شنبه 19 مرداد 1395 نظرات (0)

شركت برجيس

 

مجري امور تبليغات:

 

                     طراحي،چاپ پخش تراكت و برچسب

 

                     نصب بنر در سطح شهر

 

                     ارسال پيامك تبليغاتي

کوروش بازدید : 383 یکشنبه 17 مرداد 1395 نظرات (0)

بازرگانی برجیس :

 

 

نماینده رسمی گیاه تقدیس

چای ، دمنوش های گیاهی و روغن های گیاهی،دارویی

 


14 نوع دمنوش و چای

نمونه :

 

 

 

70  روغن گیاهی دارویی

نمونه :

 

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
شـرکـت خـدمات بازرگـانـی پویــش گسـتر بـرجیــس به شمـاره ثبت : 53292 شناسه ملی: 14004642060 رئیس هیات مدیره و مدیر عامل : آقای قاسم رفاهی فعـال در زمینـه بازرگـانـی و خدمات تحـت حمـایت اقـشار ورزشـی کشـور با هدف ایجـاد زمینـه هـای فعــالیت در بخش خدماتی اعم از فرهنگی،ورزشی،درمانی ،تولیدی،صنعتی و بازرگانی با تفکربه ایجاد فضای مشاغل اقتصادی در بین ورزشکاران جامعه سعی در توسعه وضع مالی آنها نموده وبا هدف جذب نیرو در جهت گسترش و توزیع توانهای بلقوه آنها در همه جوانب شغلی پا به عرصه تجارت گذاشته است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین ملاک شما برای چیست ؟
    صفحات جداگانه
    انـتــصـــاب

    انتصابات دفتر مرکزی شرکت


    ریس دفترمدیریت:

    خانم حسینی




    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 284
  • بازدید سال : 7,067
  • بازدید کلی : 60,434
  • کانال تجارت و نیازمندی ها

    کانال ویژه تجارت و بازاریابی + نیازمندی ها

      

     ارسال هر نوع آگهی و درج رایگان در کانال

     

    https://telegram.me/berjisa
    خرید و فروش محصولات سنتی هر شهرستان
     

     

    خرید و فروش محصولات سنتی خاص هر شهرستان و روستاهای  در سراسر ایران

    شامل :

    محصولات خاص کشاورزی 

    فراورده های دامی و کشاورزی

    گیاهان دارویی و کوهی

    نان و مواد غذایی ویژه هر منطقه و روستا

     

    هماهنگی : 93 - 09154004190

    توجه



    قبول سفارشات خرید و فروش محصولات


      با تضمین